obszary działalości:
biura
Jeżeli jednym z Twoich wyzwań jest wyposażenie:
- pomieszczeń biurowych
- open space’u
- gabinetu
- Sali konferencyjnej
- strefy recepcji
- chillout room,
to możemy przeprowadzić Cię przez ten proces angażując minimum Twojego czasu.
Najczęstszym czynnikiem inicjującym potrzebę w tym zakresie jest szeroka pojęta zmiana. Wynika ona z różnych przyczyn. Poniżej kilka z nich:
zmiana siedziby
przejście na pracę hybrydową i związana z tym reorganizacja biura
problemy z pogłosem i złym zrozumieniem mowy
- obecne wyposażenie nie odpowiada na potrzeby pracowników
- i wiele innych
Pomożemy wybrać najbardziej optymalne rozwiązania meblowe spośród rozległej oferty systemów biurek, kontenerów, szaf, stołów, krzeseł czy elementów akustycznych.
Szczególnym wyzwaniem jest dobór krzeseł biurowych, których mnogość modeli, konfiguracji wyposażenia i tapicerek oraz duża rozpiętość cenowa sprawia klientom wiele kłopotu.
Każdy producent pracuje na wybranych dekorach płyt oraz rodzajach i kolorach tapicerek.
Jeżeli chcemy zestawić razem krzesła od różnych producentów, to ważne jest aby kolorystyka i faktury były spójne. Pomagamy poruszać się w tym gąszczu, oszczędzimy Twój czas i przygotujemy gotowe propozycje.
Rozsądne rozmieszczenie mebli i elementów wyposażenia zwiększa użytkowość każdego pomieszczenia.
Przygotujemy układ aranżacji mebli w pomieszczeniu, uwzględniając aspekty BHP i ergonomii.
Przygotujemy wizualizacje, żebyś mógł zobaczyć swoje pomieszczenie z proponowanym wyposażeniem i kolorystyką zanim podejmiesz decyzje o wyborze
Decydując się na współpracę z nami możesz mieć pewność terminowej realizacji i sprawnego montażu.
Dedykowana osoba z działu logistyki będzie w stałym kontakcie informując na bieżąco o dostawie i terminie montażu.
Potrzebujesz pomocy w zaprojektowaniu wnętrza lub wyceny mebli z projektu od architekta?
Zostaw numer, oddzwonimy i porozmawiamy jak możemy Ci pomóc.
Wszystko zaczyna się od rozmowy.
Wyślij zapytanie
przykładowe aranżacje
faq - najczęściej zadawane pytania
Standardowy czas realizacji to to 4-8 tygodni. Wynika on z tego, że meble, które zamawiamy, nie są gotowcami czekającymi na półkach jak meble z sieciówek. Każdy nasz mebel jest konfigurowany na zamówienie (np. kolory płyt meblowych, tapicerki mebli miękkich, mechanizmy, podłokietniki).
Standardowy okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Wybrane pozycje z naszej oferty mogą mieć wydłużony okres gwarancji, po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu.
Koszty dostawy zależne są od wielkości zamówienia, do których zawsze podchodzimy indywidualnie.
Oferta przez nas przygotowana może zawierać:
-wycenę z propozycją umeblowania z uwzględnieniem kosztów dostawy i montażu, określeniem czasu realizacji, okresu gwarancji oraz formę płatności
-rozmieszczenie mebli w pomieszczeniach
-wizualizację wybranych pomieszczeń
Nie, przygotowanie oferty jest bezpłatne.
Projekt wnętrz może zawierać:
-układ funkcjonalny projektowanej powierzchni
-moodboard z propozycją kolorystyki, materiałów i inspiracjami
-propozycję rozmieszczenia gniazd i włączników światła
-kłady ścian
-wizualizację 3D
-rysunki techniczne mebli wykonywanych pod projekt
-wstępny kosztorys i spis materiałów wykończeniowych
Tak, projekt aranżacji wnętrz jest płatny i wyceniany jest indywidualnie po wcześniejszej konsultacji z klientem.
Meble są wykonywane pod indywidualne zamówienie więc tym samym nie podlegają zwrotowi.
Tak, meble przedstawione na stronie stanowią jedynie wycinek naszej oferty. Po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu.
Nie, możliwe formy płatności to przelew lub gotówka do 15 000 zł.